A szépség - hogy is van ez?

A szépség belülről fakad.

......


Rajtam kívül hány nő-és férfi társam hiszi/hitte el ezt a maszlagot? 

Próbáltál már hódítani karikás szemekkel, kialvatlanul kócosan, macinaciban sportcipőben? Hiába bájologsz, mosolyogsz, a kutya SE néz rád. Millió és egy átlagos, nyúzott, leharcolt embertársad akad, ki sem tűnsz a tömegből. 
A lelkedben szunnyadó dívát, NŐt fel kell kicsit rázni, a szende tündérke legyen dögös, sugárzó, a leharcolt férfiból vad oroszlán, ki
"Fogatlan - amikor a sárkányság tombol 
Sörényes - amikor a melóban nyomom
Tomboló király - ha a családomat védem ;) " 
Minden a külsőn múlik, hiszen láttad már ezerszer kócosan, durcisan a ráncolt homlokod, szemöldököd, mosolytalan, életunt, fakó arcod a tükörben. Törnéd is össze minden reggel.... a tükröt!
Tündérkeresztanya és varázspálcája nélkül csillogni, szikrázni, megmutatni bájainkat, lelkünk csodáját, mellyel a földön bóklászó oroszlán a fa árnyéka alól elédandalog, meghajol s e pillanattól kezdve csak az vezérli ösztöneit, meghódítson Téged, maga mellett tudhasson amíg csak él ez a vágy?

A nagy titokra az elmúlt napokban jöttem rá.

Ó pedig hányszor hallottam már, adj hogy kaphass is, mosolyogj a világra hogy visszamosolyogjon, sorolhatnám az unos untalan sablon mondatokat. Melyeknek eme szent pillanatban igazat adok, elismerem eddigi tévedésem, szánom bánom...
Fél napot töltöttem el profi fotóssal, csodás sminkben, olyan ruhákban, ékszerekkel csillogva, melyek eddig elkerülték figyelmem. Laza voltam, dögös, szexis, csinos, az érzés pedig tartós, mert megmutatta nekem a barátnőm, igazi nő vagyok, csak képtelen voltam ezt észrevenni. Kell valaki aki megfogja a kezed, törődik veled, leránja a fejedről a fekete szemüveget és lecseréli rózsaszínre! A képek gyönyörőek, én is annak éreztem magam. Más szemmel látom a világot, nőiességet, rádöbbentem nekem kell sugároznom, ehhez azonban elengedhetetlen a külsőség! 


Hogy gondolhattuk eddig azt, a férfit a belső értéked érdeklik? Jaaa persze, ez igazán fontos de ezzel TARTOD MEG, előbb azonban hódíts, a siker nem várat sokat magára. Végtelen, soha nem múló mosollyal sugárzó arcodon hallgatod oroszlánod dorombolását, s nap nap után simogathatod a hátát. 


Is. 
;)

UI.: Ez a csodás oda-vissza szikrázás, a pillangók, a depresszióból is segítenek ám kilábalni, csak vegyük észre! Ha bókol valaki ne legyints, jaj ugyan már, vastag a combom, narancsbőrös vagyok, pattanás van az orrom közepén, blablabla.... Ezeket TE látod és állandóan kritizálod magad, önértékelés, önbecsülés híján.... Mondj egyszerűen annyit a bókoló oroszlánodnak, köszönöm a bókot, igazán jólesik. Egyszerűen csak örülj, mosolyogj. Az ember csak más szemében ismerheti meg önmagát, hiszen saját magaddal túl kritikus vagy. Más szemén keresztül látod magad igazán. Hidd el, szép vagy <3